Thursday 20 December 2012

Alhamdulillah .. :)

Bismillahirrahmannirrahim ...


Sekarang jam dah pukul 12.05 am .. Walaupun dari pagi tadi sampai bawak ke petang aku asyik tido je , bila da malam ni still lagi mengantok .. Hahaha .. Anak dara sapa laa ni ekk ? Huhuhu .. Nak buat cam mane .. Dah mmg hobi aku tido ... Ish ish susah ni nak jadi isteri org esok ... Alaaaa ... Tapi don't worry laa beb .. Aku masih tau nak jaga suami aku esok cam mane ... Acecece ~ pandai bercakap ! Hehehe


Herm .. Tadi aku tanye dia , sungguh ke dah sedia nak galas tanggungjawab sebagai suami ni .. Dia cakap dah sedia .. Dia akan jaga aku .. Dan dia mintak aku hormat laa dia sebagai suami ... Yer aku tau tu .. Ape salah2 aku pada kau sebelum ni aku mintak maaf .. Kadang2 aku marah kau x tentu pasal .. Aku melawan ckp kau .. Aku menyesal dengan sikap aku pada kau dulu .. Tapi percaya lah , aku mcm tu sebab aku betul2 sayang kan kau ... Sayang kan hubungan kita .. Cuma aku sedar aku tersilap langkah .. Bila dah terhantuk baru aku nak tergandah .. Yer mcm sekarang niy ..


Tapi aku tetap besyukur pada Tuhan .. Kalau dia x bagi aku ujian berat macam ni kat bahu aku , mesti aku masih x sedar lagi .. Aku rasa sekarang ni pon aku tengah berjoget lambak dalam tido sbb syik fikir senang je x fikir bila susah .. Huhuhuhu ... Alhamdulillah syukur ya Allah swt .. Kau x lupa kan hamba kau yg satu niy , sbb tu Kau masih beri ujian utk aku .. Biar ujian yg Kau beri niy terlalu perit tp alhamdulillah aku masih mampu utk bertahan .. Dan sbb ujian Kau ni lah , aku jadi lebih matang dalam berfikir .. Lebih matang dalam membuat keputusan ... Alhamdulillah syukur ..


Engkau jugak x pisah kan aku dengan dia .. Walaupun dia belum halal lg utk aku , Kau masih bg aku kesempatan utk aku merasa kasih sayang dia .. Merasa cinta manusia di dunia ni .. Ya Allah , Engkau titip kan dia utk aku di dunia niy .. Aku janji aku x kan sekali2 sakit kan hati hamba mu itu ya Allah .. Aku mohon bimbing aku .. Dalam surat al - baqarah (sapi betina) ada menyebut sebut lah kalimah ' innalillahi wainnalillahi rojiun ' apabila kita di timpa musibah .. So kawan2 ingat lah okey .. Kalimah tu bkn semata2 di sebut ketika kita terdengar ada org meninggal je .. Bah kan ketika kita dalam musibah pon kita boleh sebut .. Besar kekuasaan Maha Esa  :)

Okey lah .. Cukup dah buat senaman jari ... Sekarang nak solat sunat kejap then baru tido .. Korang2 yg x tido lg tu , silaa jenguk bawah katil anda ada ape2 x .. Hahahahaha


Stop at 12.36 am