Sunday 30 December 2012

Love At First Sight ? Chapter 2



Bismillahirrahmannirrahim ..

Ehemm .. Lame plak x hapdett lepas Chapter 1 aritu ... Huhuhu bizi lorr ... Okey halini wa kasi sambung wa punya celita okey .... *kenyit mata



Sejak aku terserempak dgn mamat tu , aku terus jd admire dia .. Tp masa ni aku mmg x tau lg yg dia tu myanmar atau melayu .. Ahhhh lantak la jnj muka ncem aku nk admire gak .. Hehehe *biasa la jiwa muda mudah gelora  .. Sampai aku ada ckp pd bf aku masa tu yg ada mamat sebijik mcm karakter dia kt tempat aku .. Padahal benda ni bohong semata2 .. Dah terlampau admire kat mamat yg x di kenali jati diri tu sampai aku boleh ckp kt bf aku mcm tu .. FYI bf aku time tu bdk melaka n kteorg pon jarang jmpe .. *biasa laa chenta jarak jauh ++ chenta monyet


Sejak dari situ la aku admire kt dia .. Boleh di katakan setiap hari aku bertawaf kt kedai tu di sebabkan terlalu obses nk tengok mamat tu .. Ape lagi kawan2 sekutu ku la yg jd mangsa terpaksa bwak aku g kedai tu tiap hari .. Yela nk harap kan aku ni bawak moto sendiri mmg x laa kan .. Nk jalan kaki lak mmg x mungkin .. Kedai jauhhh poiittt dr umah aku


Tp nasib la aku tidak bertepuk sebelah tangan sbb mamat tu pon sama gatai cam aku .. Hahahaha
Bila aku dtg je mesti dia senyum2 kt aku .. Ada 2 perkara yg dia buat smpai aku betul2 terangau-angau kt dia ... First , time aku da nk balik kt dr kedai tu dgn kwan aku mamat ni boleh lambai tangan kt aku sambil senyum .. Second , time aku dtg dgn mak aku n kteorg nk byar barang kat cashier mamat ni tga susun brang dekat dpan cashier tu dia boley dok tenung je aku smpai mak aku pon perasan .. Hahahahaha malu seyh ... Lantak la myanmar ke melayu yg pnting aku suka dok tengok muka dia rasa tenang jee hahaha


Tp biasa la bak kata org bahagia tu x lama .. Last aku tengok muka dia masa dia tenung aku dpan cashier tu la .. Lepas tu aku da jarang dtg kedai sbb sibuk prepare nk SPM time tu .. Bila aku dtg kedai tu niat nk tengok dia , tp dia da x de lg .. Kwan2 aku pon ckp dorg da jarang nmpak mamat ni maybe dia da berhenti kot .. Masa tu rasa sedih la jgk sbb lepas ni da x dpt tgok dia lg tp x pela .. Dia kan cuma admire aku je , kalau ada jodoh ada la ..


Tunggu Chapter 3 okey :)