Tuesday 18 December 2012

-.- no title

         Bismillahirrahmannirahhim ....

Lama nye x menaip , meluah kan segala perasaan yg terpendam kat sini ... Selama x menulis ni , macam2 berlaku dalam hari2 aku .. Kadang2 rasa x boleh nk bertahan lagi dah .. Tp alhamdulillah ... Syukur sebab Allah swt sentiasa ada dgn aku .. Walaupun aku selalu lupa kat Dia tp Dia x pernah sikit lupa kan aku .. Dia tetap ada dengan aku bila aku susah , aku sedih , Dia sentiasa di samping aku .. Syukur alhamdulillah amin ...


Aku bersyukur .. Bersyukur di beri dugaan sebegini walaupun terlalu perit utk aku terima dlm hari2 aku .. Bila aku di timpa cubaan yg sebegini , baru lah aku tersentak dan tersedar dari khayalan yg aku impi-impi kan selama ni .. Percintaan , kasih sayang , kesetiaan , kecurangan telah mengajar aku untuk mengenali erti kehidupan manusia yg sebenar .. X segala yg kita rancang akan berjalan seperti yg kita rencana kan ... Sungguh besar kuasa mu ya Allah swt yg telah mencatat segala perjalanan hidup aku ... Kau beri kan gula seketika utk aku merasa kemanisan dunia ... Bila aku leka Kau beri kan pula kemasinan garam utk ku sebagai amaran tapi aku terus leka hingga Kau curah kan pula hempedu kepahitan dunia ....


Setelah aku sedar .... Aku baru berfikir , bukan senang utk aku melangkah ke hadapan sekiranya aku tidak sekuat sekarang ... Aku x salah kan engkau .. Aku juga x salah kan perempuan itu .. Mungkin ada sesuatu yg berlaku antara engkau dan dia yg x perlu aku tahu ... 3 tahun perkenalan kita .. Sekelip mata kau hancur kan hati aku .. Sungguh aku maaf kan segala perbuatan engkau .. Tapi maaf , aku x dapat tipu diri aku sendiri bahawa pada saat ini hati aku masih terasa sakit .. Jatuh air mata aku tidak henti lagi di sebab kan engkau .. Sungguh pada saat ini aku masih sayang kan engkau sama seperti dulu .. Sedikit x pernah berkurang .. Apa yg akan berlaku antara aku dan engkau satu hari nanti biar kan takdir yg tentu kan .. Aku takut utk berharap seperti dulu ..


Mohd Zul Azuan b Baharom ... Engkau kekasih pinjaman Allah swt untuk aku di dunia ini .. Aku mohon , setelah aku beri peluang pada engkau kali ini , jangan lah engkau sakit kan lagi hati aku di lain hari .. Kerana restu Dia aku masih bersama engkau .... Aku mohon