Wednesday 19 December 2012

no title lagi ..

Bismillahirrahmannirrahim ...


Ni kali ke 2 entry aku tanpa title .. Act penting ke title tu ? X kottt ... Ape yg penting , KERJASAMA !! Ehhhh ~ silap lak .. Ape yg penting isi entry aku ... X der title pon x per laa .. Korg yg bace niy leh letak sendiri title dia .... Hahahahahaha ... Hari niy keputusan PMR keluar ... Teringat zaman muda mudi ku dulu ... Teruja sungguh time nak ambik keputusan ... Tapi hari ni giliran adk bongsu ku pula ... Hehehehe .. Nak tau ape keputusan nye .... Ecececec ~ busy body jugak yer korg ni ... Hahaha .. Adik aku cuma dpt 1A jee ... Haa tu laa ! Malas lagi ... Tp x per la kau dah usaha kan .. Janji x der subject yg gagal ... Bagus lah semua lulus .. Huhuhuhu


Tapi itu tidak menjadi masalah nyer pon adooiii ~ .. Aku daa janji nk beli kan dia laptop kalau dia dpt 3A ... Jadi memandang kan dia cuma dpt 1A je , x dpt laa laptop .. Hahahahaha ... Selamat duit aku .. Hehehe .. Tp kesian pulak dia .. Aku igt nak beli kan benda lain utk dia .. Tp aku x tau nak beli kan ape .. Dia dah besar .. Kalau kecik lagi leh laa aku beli patung barbie doll yg siap ada 6 , 7 pasang baju tu ... Aku leh tumpang main sekaki ... Hahahaha ... Tp ni dia da besar .. Da nak masuk 16 taun da pon ... Ape laa yg aku nak bagi ni ea .. Bagi semangat jer leh x ? Hahahaha .. Aku der dengar dia nak tablet android .. Masalah problem nyer aku x tau ape jenis menatang nama tablet android tu .. Apekah function nyer ... Aduii .. Der sape2 leh bg idea x ..


Lagi satu masalah yg memusing kan kepala ku 360 degree ... Aku ada dpt kerja lain yg gaji nyer boley tahan .. Cuti pulak x pyh ckp .. Jumaat , Sabtu , Ahad .... Woooooaaa ~ joget lambak laa aku kalau dapat keje tu ... Huhuhu .. Tp yg menjadi masalah nyer , dia x bagi aku pergi .. Dia ckp takot nnt aku x boley nk menyimpan bila daa dduk sendiri .. Yela jangka masa kiteorg nk nikah lagi 2 taun je ... Dan 2 taun tu bukan nyer sekejap .. Pejam celik pejam celik jee ... Dia ckp kerja je kat tempt sekarang ni .. Pelan2 aku boley menyimpan .. Yela2 .. Bila di fikir kan masak2 sampai dah nk busuk , aku rasa ada betul nye jugak ape yg dia ckp kn tu .. Okey sbagain seorg gadis mithali aku dengar ckp kau okey .. Acecece ~ hahaha ...


Doa kan aku yer kawan-kawan ^_~