Tuesday 18 December 2012

three post time to sleep :)

       Bismillahirrahmannirrahim ...


Okey .. Ini post yg ketiga untuk hari niy ... Hamekk !!! Dah lama sangat tinggal kan pondok pink niy , sekali masuk habis bersawang ... Dengan taik tikus sekali package !! errr ~ apa kau melalut niy myra oiit .. ! Okey dah penat ... Meluah kan segala isi hati yg terpendam , terperam dalam hati niy .. Baca laa ea wat tatapan sebelum korg tidoq ... Heheheheh ... Ada macam fairytale x ? Hikhikhik ... Wateva it is , yg pasti tu lah kisah benar ... Susah nye bawak nama NUR AMIRA bte AZMAN niy kan .... Mcm2 kena tempuh baru laa dapat merasa kebahagiaan tu ... Acecece ~ bahagia la sangat kan ! Bak kata Shahir > Kebahagiaan Dalam Perpisahan .... Erkkk ? Yeaa ? Tapi dalam kes aku niy x sempat laa pulak nak berpisah ... Hahahahaha ... Okey2 kasi tukaq laa .. Bak kata Aku > Kebahagiaan Dalam Keperitan ... Acecece - sedapp bebenor bunyi ea ... Hehehee


Itu lah kehidupan .. Kadang kita di atas seronok2 , siap joget lambak lagi ... Sedang kan kita lupa yg jika x berhati2 kita akan jatuh tersembam gedebukkk ke bawah ... Haa time tu baru tau rasa ... X pe lah ... What is past let it past ... ( ayat sedap kan hati sendiri) .. Hoohohohoho ... Apa yang akan datang di masa depan tetap jugak kena tempuh dan rempuh .. Fuuuhh ~


Aku akan jaga kau .. Biar sakit di hati masih belum padam aku tetap jaga kau selagi kau perlukan aku ... Aku masih igt , masa aku nk pergi dari kau , kau ckp kau perlukan aku sampai nafas terakhir kau ... Aku terharu .. Aku pegang kata2 kau .. Insha Allah , walau apa pon restu Allah swt amat penting jadi terus laa kita berdoa yer .. Restu ibu bapa kita da peroleh , berusaha laa jika kau betul2 perlukan aku .. Dont let me cry please


Okey lets go to tidoooqq ... I love u Zul Azuan