Tuesday 18 December 2012

rasa rindu .. ^_~

       Bismillahirrahmannirahhim ....


Setelah sebulan berlalu .. Sungguh kesan nye masih ada hingga sekarang .. Aku sama sekali tidak menyalahkan takdir .. Segalanya telah tertulis untuk aku dan dia .. Nak x nak mmg ini suratan tersirat untuk aku .. X guna pon untuk aku meratap kesedihan kerana jalan aku masih panjang lagi .. Untuk dia ... Cinta dan sayang niy x pernah sedikit pon berubah ...


Semoga apa yg telah berlaku menjadi pengajaran untuk aku dan dia .. Agar kami lebih mengenali hati budi masing2 .. Aku sedikit pun tidak menyimpan dendam dan amarah aku juga tidak laa padam .. Aku hanya manusia biasa , walau di mulut aku katakan aku okey tp kadang2 di hati timbul juga rasa marah , benci serta syakwasangka ... Namun alhamdulillah tidak lah berlebihan kerana aku cepat tersedar dengan menyebut ALLAH swt hati aku kembali tenang ... Sungguh besar kekuasaan nye hingga dapat mententeramkan kan hati aku ... Syukur ....


Ya Allah , jika dia mmg untuk ku Kau satu kan lah hati ku dan hati nya secara halal ... Namun jika tidak , Kau biarkanlah kami berpisah tanpa menyakitkan hati antara satu sama lain .. Amin .. Engkau yg telah mengajar aku utk menjadi lebih matang serta menjadi lebih kuat seperti sekarang ... Jika takdir mmg untuk kita , bersatu la kita 2 tahun lagi .. Dengan restu yang Maha Esa .. Aku tidak berharap segalanya terserahlah pada jodoh ku yg di tentukan Allah swt ... Sakit untuk kecewa lg kerana itu aku jadi begini .. Yang pasti cinta ku pada Ilahi tetap yg pertama dan x kan berakhir ...